Reputatie: matras en magneet voor je project

  • 11 februari 2014
  • Jenny Kamstra

Wat is de reputatie van je project en hoe denk je die te kunnen verbeteren? Dat was de vraag waarmee de deelnemers van het vijfde Brugprogramma van Neerlands diep naar Amsterdam kwamen. In het informatiecentrum op het Centraal Station verdiepten ze zich in het reputatiemanagement van het project Noord/Zuidlijn. Hoe was het? En wat hebben ze ervan opgestoken? Een verslag van de middag en deelnemers Mark Brattinga en Mirjam van der Zeeuw vertellen wat ze meenamen naar hun eigen project.

Alex Sheerazi, communicatiemanager project Noord/Zuidlijn. Foto: Wiep van Apeldooorn

‘Onze reputatie is dat we geen reputatie hebben,’ zei een van de deelnemers die voor de Rijksgebouwendienst werkt. ‘We doen prachtige projecten, alleen niemand weet het.’ Maar hoe erg is dat eigenlijk? En wat is reputatiemanagement precies? Is het

Ook interessant

  • Nieuws
  • LEFdijk toont durf op duurzaamheidsgebied: ‘Vrijheid en vertrouwen nodig om kansen te grijpen’

De derde editie van de Nd Duurzaamheidschallenge staat voor de deur. Maar wat levert dit intensieve, half jaar durende programma eigenlijk op? Pioniers Waldo Molendijk en Fernand Hoogeveen van Hoogheemraadschap De Stichtse Rijnlanden vertellen over hun deelname.

lees meer
  • Nieuws
  • ‘Bijna zoals in de echte wereld’: Virtual Reality bij Nd Digitaal Leiderschap

In de ontwikkel- en leerprogramma’s van Neerlands diep blijven we elkaar digitaal ontmoeten. Het programma Nd Digitaal Leiderschap (voorheen Nd Tech) experimenteerde met een innovatief alternatief: de wereld van Virtual Reality.

lees meer
  • Nieuws
  • Programma Fietsparkeren sluit aan “Standaardiseren én maatwerk leveren.”

ProRail Fietsparkeren sluit aan bij het projectennetwerk van Neerlands diep. Drie teamleden vertellen over samenwerking, cofinanciering, goed opdrachtgeverschap, maar ook over creatieve oplossingen en werken in coronatijd.

lees meer