Welkom!

  • 09 juni 2014
  • Manon Raats

…bij Neerlands diep. Wij zijn de academie voor publieke bouw- en infraprojecten. En hét netwerk voor de projectmanagementteams die deze bijzondere bouwwerken realiseren. Sterkere projectmanagers in een sterker team, is ons doel. Verbinden, verdiepen, verrijken en vernieuwen van kennis en ervaring onze kracht. Hoe we dat doen, dat zie je hier. In het filmpje en op onze nieuwe website, die vanaf vandaag online is.

Wil je meer weten over de opbouw en de navigatie van de site, lees dan dit nieuwsbericht.

Reageer

  1. Annette schreef:

    GAAF!!!!

  2. rene kiebert schreef:

    Mooie, inspirerende nieuwe naam!
    Het filmpje is trotsmakend en een mooie verbeelding en verwoording van datgene waarvoor DIEP staat.
    Complimenten!
    collega’s Rijksacademie

  3. Arnoud de Bruijne schreef:

    Mijn tablet (Android) wil het filmpje niet tonen, maar:
    GEFELICITEERD, goeie naam!

  4. Manon Raats schreef:

    Dank Annette, leuk te horen dat je de site mooi vindt.

  5. Manon Raats schreef:

    Dank Arnoud,probeer het anders via deze link https://vimeo.com/97364283

  6. Manon Raats schreef:

    Dank Rene, we zijn ook diep blij met onze nieuwe naam.

  7. Rene vd Haar schreef:

    Neerlands diep, mooie naam op naar veel leer ervaringen

  8. Gezinus Hagen schreef:

    Gefeliciteerd met de mooie bundeling van krachten, kennis en liefde voor het vak. De naam is goed, omdat het de ambitie is om net een tandje dieper te gaan.
    Veel succes gewenst met het bouwen aan een mooie toekomst voor Nederland.

  9. Jenny Kamstra schreef:

    Dankjewel Gezinus, we zijn zelf ook diep blij met onze nieuwe naam.

  10. Dimitri Witte schreef:

    Wat een mooie site (met een mooiefoto) en een nog leuker filmpje. Dit is waar het om gaat!

  11. Jenny Kamstra schreef:

    Dankjewel Dimitri. Zo’n enthousiaste reactie is een mooi begin van ons weekend. Jij ook een mooi weekend gewenst.

  12. Menno van Iterson schreef:

    Een mooie site en een mooi logo.

  13. Jenny Kamstra schreef:

    Thanks Menno. Leuk om te horen.

Ook interessant

  • Het schaap met vijf poten is dood. Leve de Expeditieleider!

Op 7 april kwamen projectmanagers uit verschillende organisaties bijeen voor een bijeenkomst van Nd Topic in een werfkelder in Utrecht. De vraag op tafel was: hoe ziet jouw vak eruit in 2036? Stel je voor: een project zonder vast budget of harde deadline, waar beslissingen worden genomen door AI of via publieke stemmingen. Ben je […]

lees meer
  • Nd Inzicht 2026 bij ProRail: Elkaars werelden en dilemma’s (her)kennen en kennis uitwisselen.

  Op woensdag 11 maart 2026 ontving ProRail het netwerk van Neerlands diep in haar historische hoofdkantoor, De Inktpot, in Utrecht. Projectmanagers en andere professionals uit de bouw-, infra- en energiesector kwamen daar samen voor een inspirerende middag met aandacht voor relevante thema’s, zoals: Schaarste technisch personeel en materiaal, ontwikkelingen en toepassingen van AI en […]

lees meer
  • Eerste editie van Nd Open Tafels: voor het netwerk, door het netwerk

De eerste editie van Nd Open Tafels werd op 12 februari 2026 gelanceerd als een nieuw concept ‘voor het netwerk door het netwerk’ om het eigenaarschap binnen het netwerk van Neerlands diep te versterken. Als experiment bleek het concept buitengewoon succesvol. Dertig projectprofessionals uit verschillende partnerorganisaties kwamen samen om kennis en ervaringen uit te wisselen. […]

lees meer